onsdag, oktober 30, 2013

Walking out into the dark, cutting out a different path, lead by your beating heart

November om ett par dagar och höstens första storm har dragit förbi. Det blåste rejält i förrgår kväll, men det kan inte jämföras med Gudrun direkt, iallafall inte här. Just nu är det höstlov här men det märks ingen större skillnad på mitt jobb. Ett fåtal barn lediga kanske. Dock har vi pedagoger passat på att ta lite semester. Jag var ledig igår och åkte då till Ullared en sväng med familjen. Det var lagom med folk och jag spenderade en del pengar så det var trevligt. Helgen som varit så var Henrik här och vi var på hockey, såg Winnerbäck live i Vida samt gick och såg Gravity på bio (se!). Det har således varit rätt fullt upp. Jag bjuder på lite bilder från min Instagram här, vill du se mer personliga uppdateringar än vad det finns på bloggen just nu så går det bra att följa mig där, heter dorotea_83.

Ullaredsfynd: köpte handdukar, påslakan, en badrumsmatta, gardiner, bordstabletter och en ny adventsstjärna bland annat.

I klädväg blev det en jeansskjorta, en farfarströja, två t-shirts, ett par grå vantar, ett halsband och en stjärnmönstrad scarf.

Winnerbäck i Vida var riktigt riktigt bra.

Lakers tog tre poäng inför ett fullsatt Vida i lördags. Mycket bra stämning!

Det blev lite shopping i måndags eftermiddag och jag köpte denna gråmelerade klänning på Gina Tricot...

...samt en finfin bricka på Hemtex.



Dagens låt: Laura Palmer - Bastille

Dagens kläder:

* Jeansskjorta - Gekås, Ullared
* T-shirt - Gina Tricot

* Jeans - Lindex

Inga kommentarer: