lördag, oktober 12, 2013

People help the people and if you're homesick, give me your hand and I'll hold it

Veckorna går, det har blivit höst på riktigt och jag ligger lite lågt med bloggen just nu. Men fortsätter iallafall att uppdatera så mycket jag hinner. Det känns som om det är mycket nu; hockey, inskolningssamtal, mattekurser, personalmöten.... Förra helgen var jag dessutom i Jönköping och hälsade på Henrik och denna veckan blev det hockey på tisdagen (det går bra nu!), ett frisörbesök på onsdagen och ner på stan med mamma på torsdagen. Jag var ute efter nya jeans och hittade två par - ett par svarta och ett par mörkblå - på Lindex av alla ställen. Skinny High hette de och jag trivdes utmärkt i dem. Dessutom använde jag en del av mitt presentkort från Sveas Design och köpte en finfin röd köksvåg från Bloomingville




I Jönköping passade jag även på att besöka IKEA då jag var intresserad av den nya limiterade TRENDIG kollektionen. En del var redan slut men kom hem med dessa skålar iallafall. Fina! Skålar kan man väl aldrig få för många av ;)

Dagens låt: People Help The People - Birdy

Dagens kläder (ursäkta suddig bild):

* T-shirt - Lindex

* Kjol - H&M
* Armband - Lindex
* Sneakers - Converse

Inga kommentarer: