torsdag, september 05, 2013

Pappersgirlang

Vet ni vad? Jag pysslade lite i veckan vilket är otroligt ovanligt för mig! Men fick lite inspiration från Instagram om att göra en pappersgirlang och eftersom jag hittade en hel bunt med färgat papper när jag flyttade så passade det ju perfekt. Färgkombon fick bli korall/mint/grå vilket jag tycker blev riktigt fint. Efter att ha klippt ut 36 cirklar av papper så tejpade jag helt enkelt upp dem på ett snöre. Man kan ju vara mer avancerad och sy fast dem men det har jag inte tålamod till ;) Tänkte kanske dock att jag någon gång ska klippa ut ytterligare cirklar och limma fast på baksidan av de andra så att snöret inte syns, men det får bli ett framtida projekt för nu har jag redan satt upp girlangen i ett fönsterhörn och jag måste säga att jag är ganska nöjd.





Inga kommentarer: