lördag, september 28, 2013

Oh love oh love, won't you rain on me tonight? Oh life oh life, please don't pass me by

Igårkväll var det partaj på gång på jobbet. Jag och två till som har fyllt jämnt i år skulle firas. De hade dukat upp så fint inne på en av avdelningarna och vi fick välkomstdrink och blommor och presenter när vi kom. Sedan åt vi god italiensk buffé från Venezia samt vit prinsesstårta med hjortronsylt från Toftastrand. Mycket skvaller och skratt blev det förstås också under kvällen. Lite nostalgi också när vi försökte räkna på hur länge jag har jobbat på förskolan - både som lärarstudent, vikarie och ordinarie. Skulle tro att det är sex år nästan. Mina fina presenter då? Jo, från mina kollegor på avdelningen fick jag en flaska rosévin och från hela huset fick jag en ros och presentkort på Sveas Design & Vintage. Oj oj, det kommer bli svårt att välja vad jag ska handla där!




Dagens låt: Oh Love - Green Day

Gårdagens kläder:

* Blus - H&M
* Byxor - Lindex

* Halsband - H&M
* Ankelboots med kilklack - H&M

Inga kommentarer: