lördag, september 07, 2013

Be careful making wishes in the dark, can't be sure when they've hit their mark

Hej lördag! Härlig helg igen och sommaren är tillbaka dessutom, så underbart! Hoppas på värme flera veckor än jag ;) Ursäkta att jag varit så himla dålig på outfit-bilder och vardagsbloggning på senaste tiden. Har inte alls varit inspirerad och det har varit så himla hektiskt på jobbet de senaste veckorna. Vi har åtta nya barn att skola in och det är fullt upp varje dag. Mina kollegor har till och med bett mig att komma tidigare de dagar som jag börjar sent. På måndag börjar vårt sista lilla inskolningsbarn och sedan har vi full grupp. Det innebär femton småttingar som kräver uppmärksamhet, tröst och omtanke. Ibland önskar man att man hade åtta armar som en bläckfisk kan jag ju säga haha!

Dagens låt: My Songs Know What You Did In The Dark - Fall Out Boy

Dagens kläder:


* T-shirt - Lindex
* Kjol - BikBok
* Skärp - mammas gamla
* 'Paris'-halsband - Urban Outfitters, New York
* Armband - secondhand
* Väska - H&M
* Ballerinas - H&M

Inga kommentarer: