lördag, september 14, 2013

A little party never killed nobody, so we gon' dance until we drop

Lördag igen, hur hände det? Syrran är tillbaka i stan den här helgen och vi har varit en sväng på Grand Samarkand. Blev inget inhandlat där för min del men tittade även in på Rusta och köpte en till tavelhylla. Den ska upp över min säng nu när jag äntligen fått omtapetserat! Det blev klart igår och jag valde en vit tapet med skimrande blommor. Jättefin! Skönt att äntligen kunna bli klar med det sista i lägenheten.
Ikväll var det äntligen dags för SHL-premiär dessutom och jag, syrran, mamma och pappa var såklart på plats för att se Lakers möta Modo. Oj, vad jag har längtat! Det blev en tajt match som tyvärr slutade 2-1 till Modo efter mål i förlängningen. Surt.... Men nåja, ett poäng iallafall och nya tag mot HV på tisdag!




Dagens låt: A Little Party Never Killed Nobody (All We Got) - Fergie feat. Goonrock & Q-Tip

Dagens kläder:

* Cardigan - H&M
* Klänning - Indiska
* Halsband - Lindex

* Väska - Pieces, Vero Moda
* Ballerinas - H&M

Inga kommentarer: