onsdag, augusti 28, 2013

Nytt!

I måndags blev det en tur ner på stan med mamma. Shoppingsugen, ja! Jag provade klänningarna som jag kikat på på Indiska och den ena av dem fick följa med hem. Hade också lite småkronor kvar på ett Gina Tricot-presentkort så där köpte jag en enkel vinröd t-shirt. Måste ju ladda för hösten lite...


Lagerhaus har onekligen varit en favoritaffär på sistone. Den här gången köpte jag inget alltför stort dock, bara tre fina kort samt washi-tejp att sätta upp dem på väggen med. Sedan gick jag till Sveas och dreglade lite, mest över de fina Lotus-skålarna från Lucie Kaas Arne Clausen Collection. Jag vill ha allihopa! Det var riktigt svårt att välja färg men den här gången blev det iallafall den vita/turkosa i den minsta storleken. Tror säkert att jag kommer köpa fler färger så småningom.



Är det förresten någon mer än jag som har problem med att logga in på Blogger med mobilen?

Inga kommentarer: