torsdag, augusti 01, 2013

Nyshoppat


En del shopping har det blivit de senaste dagarna. I måndags var vi på Tingsryd marknad. Blev väl inte så mycket spännande handlat där, mest godsaker som marknadsgodis, frallor, sura remmar och körsbär. Men mmm, körsbär!



I tisdags blev det en liten loppisrunda med mamma och syster. Hittade inte jättemycket denna gången men väl en fin ugnsform samt en liten svart porslinsask. Vet inte vad jag ska ha i den än men för fem kronor fick den följa med hem.
 

I onsdags var mamma, jag och syster nere på stan och där shoppade jag ordentligt. Hittade turkosa bordstabletter och en söt bricka på Lagerhaus, en 'F'-mugg från Arne Jacobsen Design Letters hos Sveas Design & Vintage, en fin t-shirt med New York-tryck på Lindex samt en brödbox, en liten trasmatta, en fruktkorg och blå förvaringskorgar på Åhléns.

 
 

I övrigt har jag fullt upp med att iordningställa min lägenhet. Har fortfarande inget internet där men hoppas få igång det i mitten av nästa vecka. Ska försöka uppdatera med lite bilder från lägenheten någon dag iallafall!

Inga kommentarer: