torsdag, augusti 15, 2013

Luck runs out and hearts go cold, we're only young until we're old, and summer leaves us wondering where it went

Jaha så har jobbet börjat igen, och en hel arbetsvecka är snart förbi. Vi har det ganska lugnt just nu med endast fyra barn som börjat och går sina ordinarie tider denna veckan. Dock har vi också tre inskolningsbarn som behöver stimulans och uppmärksamhet för att de ska känna sig trygga hos oss och så småningom bli lämnade av sina föräldrar på riktigt. Mitt ansvarsbarn är en liten flicka på två år och hon ska äta lunch hos oss första gången imorgon. Tror alldeles säkert att det kommer att gå jättebra. 
I övrigt har jag mest tagit det lugnt i veckan när jag inte jobbat. Läst lite, piffat lite mer i lägenheten och dessutom testat mina nya Zumba Fitness dvd:er som jag köpte i Ullared. Blir perfekt att kunna träna framför tv:n nu när jag har svårt att ta mig till Friskis och Svettis danspass! Ja för nån springtur har det inte blivit nu på ett tag tyvärr. Fick ju problem med ryggen och sedan har det inte blivit av bland flytt och semester och heta sommardagar. Nu verkar ju sommaren har försvunnit dock (eller kanske bara tagit paus?) så då kanske det är lättare att komma ut och springa nån kväll.

Dagens låt: Lifetime - Emili Sandé

Dagens kläder:


* T-shirt - Lindex
* Jeans - Zara




Inga kommentarer: