lördag, augusti 24, 2013

Born with a void, hard to destroy with love or hope, built with a heart, broken from the start

Lördag igen då, den här veckan gick helt galet fort tycker jag! Vi har fullt upp med inskolningarna på jobbet och har även hunnit med ett personalmöte i tisdags. Idag har jag varit och handlat och fyllt på förråden lite och sedan har jag städat lägenheten för imorgon är det dags för mig att bjuda vännerna på middag. Ja, och så ska de ju få se mitt nya hem för första gången. Har haft fullt upp med att dammsuga matta och soffa dock, för den här filten från Åhléns... den ska ni verkligen inte köpa! Den luddar ÖVERALLT så jag har haft turkost fluff i hela lägenheten ett tag nu. Idag åkte den till tippen =/ Hoppas hitta en ny fin filt som inte luddar! Några tips?

Dagens låt: Valley of the Dolls - Marina and The Diamonds


Dagens kläder:

* Cardigan - Gap, New York
* Klänning - Ellos
* Tygskor - fått av mamma

Inga kommentarer: