torsdag, juli 11, 2013

Ullared

Idag bar det av till Ullared. Åh, vad jag hade längtat ;) Och inte blev jag besviken heller. Kom hem med två överfulla kassar. Mycket fina saker hittade jag, däribland detta:

Turkost och blått är fortfarande min grej! Här en vispskål, en salladsskål, en diskmedelsbehållare och en finfin träbricka som nog kommer få stå framme i mitt nya kök

Nya gardiner till hösten. Turkost igen ja.

Svart klänning med asymmetrisk nederdel och en aprikosfärgade prickig cardigan. Köpte också ett vitt linne och en röd hoodie som inte fick vara med på bild.

Trevligt från media-avdelningen. Johan Theorins nya novellsamling, Downton Abbey säsong 1 & 2, favvo-filmerna Moulin Rouge och Grease samt ett helt Zumba-paket som jag tänkte roa mig med framför tvn i höst.

Finfin lampa att hänga över mitt nya matbord. Snart får den komma på plats!


Ja, det blev ju en hel del annat också förstås; duschcreme och strumpor och bakplåtspapper och en WC-skylt och lite så. Ja ni vet, sådant där som man bara behöver. Har jag sagt att jag älskar Ullared!? ;)

Inga kommentarer: