torsdag, juli 18, 2013

Kosta Outlet

Och shoppingen till lägenheten fortsätter =) Det finns ju så mycket fint så man blir alldeles tokig. Idag var vi på Kosta Outlet och jag gick loss bland Sagaforms utbud. De har ju så himla mycket fint! Var även inne på Iittalas outlet men där var jag tvungen att hejda mig! Jag skulle kunna ruinera mig på deras grejer! 


Fina Pop Collection


Dessa grejer följde med mig hem: en gul plåtburk från La Shelf, resten från Sagaform: tekopp med tesil inuti plåtburk, kökshandduk från Print Collection, två mönstrade småskålar samt fyra turkosa assietter från Pop Collection. Köpte även ett måttsätt, en ny kalender samt fyra st örngott. En hel del kassar med mig hem alltså. Sedan åkte syrran och jag ut till Evedal för att ta ett kvällsdopp. Så härligt! Sommaren får gärna vara för evigt eller vad säger ni?

Dagens kläder:


* Linne - H&M
* Kjol - H&M
* Armband - Lindex
* Guldsandaler - Lindex

Inga kommentarer: