lördag, maj 04, 2013

We would dance all night, play our music loud. But when we grew up, nothing was what it seemed.

Sen blogguppdatering idag. Jag har precis kommit hem från Ems nu där vi haft vår månatliga middag. Vi blev bjudna på hemgjorda hamburgare. Mycket gott! Trevligt umgänge som vanligt också.
Annars så har syrran och jag haft lite besök av Luna idag samt varit och handlat. Det blev inte bara mat på Maxi utan jag köpte även en fin box till tvättmedel. 


Har som sagt blivit lite inredningstokig nu när det är lägenhetsbyte på gång. Ettan som jag var och tittade på i torsdags var inget för mig tyvärr, men nästa vecka ska jag titta på en tvåa här i området som jag bor nu. Lite dyr är den men vill väldigt gärna ha den... Hoppas också få komma och titta på en annan etta i veckan. Så ja, vi får se vart jag hamnar till slut...
Under tiden är det väl bara att njuta av det fina soliga vädret som vi har fått. Hoppas det håller i sig nästa vecka när det blir långledigt för min del.

Dagens låt: Without You - Lana Del Rey

Dagens kläder:

* T-shirt - Lindex
* Jeans - Zara
* Armband - Gekås, Ullared
* Tygskor - Victoria, Shoes & Bags

Inga kommentarer: