torsdag, maj 30, 2013

Onsdagsshopping

Igår vara mamma, jag och syrran uppe på Grand Samarkand en sväng. Lite shopping stod på eftermiddagsschemat. Jag behövde nya sneakers till jobbet (mina andra håller på att falla sönder) och så hade jag ju sett fina pyjamas-shorts på H&M. Så ja, kom hem med ett par svarta och ett par leo-mönstrade shorts, vita Nike-sneakers med rosa märke samt glasburkar från Hemtex som jag tänker förvara bomull och tops i i mitt nya badrum.





















































Om allt går vägen kommer jag förresten kunna börja flytta in i min nya lägenhet två veckor tidigare än väntat, nämligen mitten på juli. Det vore mycket välkommet. Nästan dags att börja packa snart då ju. Än så länge har jag inte hunnit med något sånt. Det är mycket annat nu. Idag har jag t.ex. haft utvecklingssamtal med en förälder på jobbet och imorgon väntar ännu ett sådant. Imorgon kommer även Henrik och stannar över helgen. Det är fotboll och bio inplanerat. Nästa vecka väntar sedan Föräldra-barn träff på jobbet, ännu ett besök från Henrik, jobb på klämfredagen samt att syrran och jag ska ställa till med kalas på lördagen. Och så är det ju äntligen sommar också, det får vi inte glömma.

1 kommentar:

dahlstrom.cilla@gmail.com sa...

Gammal inlägg men jag måste fråga vart du köpte skorna? Vill ha sånna men hittar inte ngnstanns!