onsdag, maj 01, 2013

I'm gonna climb on top of your every tower, I'll hold your hand and then we'll jump right out

Hej alla! Vad hittar ni på denna soliga 1 maj? Jobbar ni eller är ni lediga? Jag har varit ledig förstås och syrran, jag och mamma bestämde oss för att åka upp till Grand Samarkand en sväng. Mamma var ute efter kläder till ett kommande bröllopsfirande och jag - ja jag var mest bara sugen på att gå och titta. Provade en del och kikade även på lite inredning men kom bara hem med ett par ljusröda chinos-liknande byxor från Gina Tricot. Kostade endast 149 kr och jag betalade inte ett öre pga presentkort. 
I övrigt så blir det ju tillbaka till jobbet igen imorgon och så ska jag försöka boka in en lägenhetsvisning någon eftermiddag också. Spännande!


Dagens låt: Beneath Your Beautiful  - Labrinth feat. Emeli Sandé

Dagens kläder:

* Jeansskjorta - Gekås, Ullared

* Klänning  - H&M
* Skärp - mammas gamla
* Väska - Gekås, Ullared
* Sneakers - Converse

Inga kommentarer: