lördag, maj 18, 2013

I kissed you underneath that tree, we dreamt of how beautiful our futures could be

Men åh vilken härlig dag det blivit! Trots helveteshosta och medföljande huvudvärk. Men termometern har stått på 27 grader två dagar i rad och det innebar mycket tid ute på jobbet igår samt en del tid i solstolen idag. Sommarklänningen har åkt på också och det har jag väntat länge på. Så härligt! Att benen mina är vita det får folk så ut med!
Ja och så har det ju varit fantastisk hockey också. VM går in i slutfasen och Sverige har växlat upp med Sedins i spetsen. Underbar kvartsfinalvinst mot Kanada (jag menar, straffen av Pettersson?!) och idag fick även finnarna spö. Galet bra med Tre Kronor i VM-final mot antingen USA eller Schweiz imorgon. Det trodde jag inte direkt i början på turneringen. Nu tittar jag lite halvt på USA-Schweiz semin och lite halvt på NHL: Chicago - Detroit. Ems och Jo är på plats i arenan i Chicago och jag är sjuuuuukt avundsjuk! 
Jaja, sedan blir det ju Eurovision för min del iallafall. Heja Robin!

Dagens låt: Dog Days - The Weeks

Dagens kläder:

* Klänning - Anthropologie, New York
* Väska - H&M
* Tygskor - Victoria, Shoes & Bags

Inga kommentarer: