onsdag, april 03, 2013

You tell me one thing and do another, keep all your secrets undercover

Så, då var påsken över med allt vad det innebär. Även om mitt påskgodis inte är slut än ;) Men en ny arbetsvecka har börjat och med den verkar våren ha kommit äntligen. Visserligen är det fortfarande riktigt kallt om nätterna men under dagarna skiner solen och temperaturen kryper uppemot 6-7 grader. Åh vad man har längtat efter den här vårsolen! Effektiv på jobbet har jag varit också. Igår hade jag inskolningssamtal  under förmiddagen och idag var det dags för lönesamtal. Mitt allra första. Det är ju inte min absoluta favoritsysselsättning att bedöma mitt eget arbete så där men jag tror nog det gick ok. 
I övrigt har vi äntligen kunnat måla igen med barnen då vår renovering ju är klar och vi har kunnat återställa vår ateljé med stafflier, färger och papper. Det känns bra, barnen har saknat det, det märks. Det är roligt också, att skapa med barnen. Tror nog det är dags att hitta på något större projekt som vi kan göra nu framåt våren. Kanske kan vi börja redan imorgon?

Dagens låt: Hypocrates - Marina and the Diamonds

Dagens kläder:

* Topp - Gina Tricot

* Jeans - H&M

Inga kommentarer: