lördag, april 13, 2013

Sunshine and rain make a beautiful thing

Helg igen. Vädret är dystert och grått men jag är glad att det regnar istället för snöar iallafall, det vita har vi fått nog av nu. Och en trevligare väderprognos väntar i veckan då det ser ut att bli 10+ och sol. Våren är äntligen på ingång! Det kommer höja humören ett antal snäpp! Känner mig lite snorig och hängig annars men hoppas det inte utvecklas till nåt mer, är trött på att vara sjuk nu! Var iallafall och tränade i veckan och hoppas det blir mer nästa vecka. Annars så är jag sjukt inredningssugen just nu. Till sommaren blir det flytt! Då drar syrran norrut och jag letar ny lägenhet. Kollade  Boplats igår och det finns väl inte ett så stort utbud just nu men jag hoppas det ändras! Under tiden hänger jag på inredningssidor ;) 

Dagens låt: Hate and Love - Jack Savoretti feat. Sienna Miller

Dagens kläder:

* Skinnjacka - H&M
* Scarf - Gekås, Ullared
* Klänning - Gekås, Ullared
* Skärp - mammas gamla

* Strumpbyxor - Lindex
* Sneakers - H&M

Inga kommentarer: