onsdag, april 24, 2013

Hemma: Kök

Eftersom jag just nu är hemma från jobbet med en ond rygg (kan knappt ta mig upp ur soffan...aj!) så har jag förstås hur mycket tid som helst att planera inför kommande flytt. Har ju inte hittat någon ny lägenhet än men planera kan man göra än då. Jag har skapat en inspirationsboard på min Pinterest-sida där ni kan kika in om ni vill men var ändå sugen på att göra lite collage här på bloggen. Först fokus på köket.


Svart, vitt och rött känns som min melodi i köket, även om jag också älskar de pastelliga stolarna, och kanske en färgglad pall?
Lampan ska vara i svart eller silvrig metall iallafall.
Och så vill jag gärna ha någon öppen hylla där jag kan förvara mat och finaste porslinet. Bröd, pasta och sådant där i fina boxar/glasburkar såklart.Och så kanske en liten färgglad trasmatta på golvet.

Inga kommentarer: