torsdag, mars 28, 2013

Well you only need the light when it's burning low, only miss the sun when it starts to snow

Idag har det nästan nästan nästan känts som vår. Ja, förutom den isande vinden och snön som är kvar då... Men solen har lyst iallafall och termometern visade hela fem plusgrader så jag dumpade vinterkappa och stövlar nu i eftermiddag och valde skinnjacka och nya sneakers istället. Härligt!
Jobbat har jag gjort idag men endast 2,5 timme. Vi hade bara fem barn på avdelningen så jag tog komp och begav mig hemåt lite efter kl elva. Hann dock mycket på den lilla tiden. För det första hade jag planering och gjorde fina påskcollage att sätta upp på väggen, sedan ville barnen ha gympa så då rörde vi på oss lite också. Efter det begav vi oss ut i skogen med en smörgås för att återigen mata trollet som barnen pratar så mycket om. Det var stor spänning när vi närmade oss trollgrottan kan ni tro!
Men nu har jag iallafall påskledigt i dagarna fyra och det ska bli så himla härligt! Syrran och jag har varit och köpt påskgodis i eftermiddag också så nu är jag helt redo ;)

Dagens låt: Let Her Go - Passenger



Dagens kläder:

* Skinnjacka - H&M
* Scarf - Gekås, Ullared

* Tröja - Gina Tricot
* Jeans - Gina Tricot
* Kilklackssneakers - Skopunkten

Inga kommentarer: