lördag, mars 16, 2013

So when you’re stuck and can’t move on, you’re allowed to cry, we all get hurt sometimes

Vet ni vad? Nu är jag nästan på benen igen! Jag och syrran har iallafall varit och handlat idag och det är första gången på en hel vecka som jag varit utanför grannskapet. Ute har jag ändå varit lite då hunden måste promeneras, men annars har jag legat däckad i flunsan hela veckan. Hade hög feber i fyra dagar och sedan har jag mest bara hostat och snorat som en tok och blivit yr och andfådd av minsta lilla. Tråk! Jobbigt också eftersom det redan var kaos på jobbet när jag blev sjuk. Men på måndag ska jag vara tillbaka igen iallafall även om hostan envist hänger i. Imorgon blir det den där trippen till Ikea också som var inplanerad till förra söndagen. Och så har lilla Luna kommit hem till min syster idag! Sjukt sugen på att åka och hälsa på ja!

Dagens låt: Everybody Hurts Sometimes - Pixie Lott

Dagens kläder:



* Cardigan - Vila

* T-shirt - Narciso Rodriguez för Lindex
* Manchesterkjol - H&M

* Strumpbyxor - Lindex
* Stövlar - Din Sko

Inga kommentarer: