måndag, februari 04, 2013

Tired and wired we ruin to easy, sleep in our clothes and wait for winter to leave

Jaha då var man hemma från jobbet för idag. Trist cykeltur hem dock med snöyra i ansiktet. Lite trött på  vintern nu ja! Kändes ju ganska härligt med barmark där ett tag.
Men som sagt, tillbaka på jobbet nu efter att ha varit hemma och förkyld större delen av förra veckan. Det blev min kollega nog glad för eftersom vi bara är två ordinarie just nu. Och imorgon och på tisdag blir det  jag och två vikarier. Kan bli två hektiska dagar!
Men jag har ju vilat upp mig nu och även haft en trevlig helg då jag var i Jönköping och hälsade på Henrik. Det blev bowling, hockey (Underbar Lakers-seger!) och melodifestivalen på tv på lördagen och på söndagen en långpromenad i solen samt fantastiskt goda hamburgare på Munchies. Hann också med middag hos Lina förra veckan och så spenderade vi en stor del av tiden i väntan på ett nytt kylskåp. En vecka har vi varit utan i dagsläget men nu verkar det som att det kommer imorgon. Tur att det är vinter så vi kan ha vår mat på uteplatsen!

Dagens låt: Apartment Story - The National


Dagens kläder:

* Tröja - Gekås, Ullared

* Jeans - H&M


Inga kommentarer: