onsdag, februari 13, 2013

En lögn blir lätt en sanning när den kommer inifrån

Ååh, vad trött jag är idag.... Det blev en lång dag igår med personalmöte på kvällen och dessutom har jag haft ont i huvudet och varit småyr de senaste dagarna. En hel del att göra på jobbet också med diverse irritationsmoment. Längtar verkligen efter helgen nu... Fast först ska jag på hockey i Vida imorgon kväll och det ser jag förstås fram emot. Skön straffseger för Lakers mot Modo igår!
I måndags var jag annars nere en sväng på stan med mamma. Inga direkta ärenden men det var länge sen jag var i city så det var roligt. Blev en jeansblå topp på Gina Tricot för en del av mitt julklappspresentkort och så var jag inne i nya Butik M Selected i Tegnérgallerian och hittade jättefina skyltar att sätta på väggen. De hade överhuvudtaget väldigt fina saker så dit får man nog gå igen! Fick också en tidig namnsdagspresent av mamma i form av ett halsband från H&M. Så ja, några påsar kom jag hem med!




Dagens låt: Jag Ser Dig - Kent

Dagens kläder:

* Topp (ny!) - Gina Tricot
* Jeans - Gina Tricot

Inga kommentarer: