söndag, februari 24, 2013

Du väljer själv hur långt du vill gå, hur kan det vara så svårt, har du svårt att förstå

Söndag kväll och helgen är snart över. Det har varit ganska fullt upp för min del. Jobbade till kl fem i fredags och sen var jag hemma hos mamma och pappa på kvällen och åt middag. Lördagen bjöd på kalas för systersonen som fyller nio år idag. Vi fick god mat och tårta och födelsedagsbarnet blev mycket nöjd med sina presenter. Sedan var jag tvungen att åka hem lite tidigare och gå ut med hunden innan det bar av till Vida för Lakers vs. Timrå. Jag stod i klacken denna match och det var god stämning men tyvärr blev det ingen vinst denna gången heller. Börjar oroa mig för kvalserien nu... usch. Syrran och hennes familj var också på matchen så tog följe med dem hem sedan. Köpte med pizza och tittade på Melodifestivalen på kvällen. Idag har jag varit och storhandlat och gjort lite ärenden på Grand. Henrik kommer i veckan så bäst att fylla på kylskåpet lite!

Dagens låt: Isis & Bast - Kent

Grattis Ville!

Inga kommentarer: