lördag, januari 12, 2013

I don't remember, were we wild and young, all that's faded into memory

Lördag igen och första arbetsveckan för 2013 är avklarad. Det har varit en del att göra i och med de nya inskolningsbarnen, dock avslutade de veckan med att bli sjuka. Inte så bra då detta såklart drar ut på inskolningen ännu mer, men men.... det är vanligt att det blir så. En av småtjejerna håller sig frisk iallafall och blev lämnad en liten stund för första gången igår. Då hade vi lite julgransplundring också och så hade jag en lugn eftermiddag med tre barn till mellanmål och så sångstund efteråt. Idag har det blivit handling som vanligt och kollar nu Lakers match mot Rögle. Har ju tillgång till C More Play nu tack vare Henrik =) Tre poäng är ett måste ikväll! Fint att se Noah Welch i båset iallafall, även om han såklart inte är ombytt. I övrigt så började jag känna mig lite hängig igår kväll, skulle ju vara typiskt om jag blev sjuk nu. Inte överraskande i och för sig då många av barnen på jobbet är snoriga. Hoppas hålla mig frisk dock, speciellt eftersom jag lovat jobba extra på måndag eftermiddag...

Dagens låt: Lucky Now - Ryan Adams

Dagens kläder:

* Topp - H&M
* Shorts - Vila
* Strumpbyxor - Lindex

* 'Paris'-halsband - Urban Outfitters
* MC-boots - Din Sko

Inga kommentarer: