lördag, januari 19, 2013

Fearful child, have faith in brighter days, stay young til this darkness fades away

Alltså, fy fasen vad sur jag är! Har precis sett Lakers match mot Luleå. 2-1 vid 18 min i tredje och så slutar det med att de förlorar på straffar..... håhåjaja, ett poäng iallafall.... Men det går tungt för Lakers nu. Var och såg SAIK-matchen i torsdags och hjälpte till att sjunga i klacken. Lakejerna hade kallat alla till arenan för stöttning och det var riktigt fin stämning. Dock räckte det inte hela vägen då heller. AIK-matchen på onsdag kommer bli otroligt viktig. Jaja, nog prat om hockey. Har även varit mycket på jobbet i veckan. Tre inskolningar och såklart 12 andra barn som också behöver uppmärksamhet. Det tar på krafterna. Dock måste jag säga att inskolningarna går väldigt bra och det är skönt. Annars har jag blivit lite mörbultad i veckan. Vurpade med cykeln i tisdags då det hade snöat hela natten och fick rejäla blåmärken på armbåge och ben. Tur att det inte blev värre iallafall. Var tillbaka på cykeln igår men tog det mycket försiktigt kan jag ju säga. Nu kollar jag HV-SAIK och ska laga middag, lövbiffsgryta. Hungrig!

Dagens låt: You Are Young - Keane

Dagens kläder:

* Marinblå cardigan - Gap, New York
* Linne - Missoni för Lindex
* Jeans - Only, Aima

* Halsband - Lindex
* Silvrig hår-ring - H&M
* MC-boots - Din Sko

Inga kommentarer: