torsdag, december 06, 2012

So shine bright tonight, you and I, we're beautiful, like diamonds in the sky

Jaha då har man varit tillbaka på jobbet idag. Jag har annars varit hemma en vecka med förkylning, halsont och huvudvärk. Inte för roligt men det var ganska skönt att inte behöva bege sig ut i det värsta snökaoset. Nu har det ju i och för sig snöat en hel del idag också och jag tror nog att det kommer komma ännu mer de närmaste dagarna. Kan bli slirigt med cykeln framöver! Idag gick det bra iallafall.
Och det var roligt att träffa barn och kollegor igen förstås. Det har bakats pepparkakor och målats vintermålningar på fönstren idag. Mycket uppskattat av barnen!
Ikväll blir det hockey igen för min del. Hade inte tänkt gå eftersom syrran är på jobbresa hela dagen och inte kommer hem i tid, men sen fick jag höra att storasyster + kompis skulle gå. De hade platser nära klacken och då gjorde jag slag i saken och köpte helt enkelt en biljett till hemmastå. Sjukt hockeysugen hela tiden nu känns det som. Tre poäng ikväll och slutspelsdrömmen lever!

Dagens låt: Diamonds - Rihanna

Dagens kläder:

* Tröja - Cubus
* Linne - H&M
* Jeans - Gina Tricot

Inga kommentarer: