lördag, december 29, 2012

Now there's something in the sound of the rain, I can't help but feel like crying

Oj, jag har varit ledig i en vecka redan! Hur hände det? Vet knappt vad jag har gjort nu i veckan... Jo, julafton var det ju såklart och så var vi på hockey i Vida i tisdags. Annars har det bara varit mellandagsmys trots att den mesta snön smält bort. Julgodis har jag gjort (bättre sent än aldrig) och så har ju Junior-VM i hockey börjat så det har blivit en del tid framför teven. Har faktiskt städat lite också samt varit på Systemet och införskaffat det jag ska ha inför nyår. Bäst att vara ute i god tid, det var tydligen kö in idag....
Idag ja? Idag har syrran och jag handlat och varit en sväng på Grand. Syrran letar efter en klänning som hon kan ha på farmors begravning men ingen lycka. Jag själv har tre olika svarta klänningar (varav en på mig idag) men det är nog inget som hon vill låna. Två av dem är ändå lite för korta för begravning och jag tänkte ha min omlott-klänning. Måste kolla så den är ren!
Nu väntar jag på middag (klyftpotatis och lövbiffsgryta) och så ikväll blir det äntligen Downton Abbeys Julspecial på SVT =) Ha en fin lördagkväll alla!

Dagens låt: Before The Storm - Jack Savoretti

Dagens kläder:

* Svart tröja - H&M
* Klänning med krage - H&M
* Strumpbyxor - H&M
* Halsband - secondhand
* Väska - H&M
* MC-boots - Din Sko

Inga kommentarer: