lördag, december 01, 2012

In a night the snow starts falling and everybody stares through their windows at the streetlights, too beautiful to see

Jaha, då var det lördag igen och december. Fy sjutton vad fort det går. Och snö har fått också. Ja, inte så mycket som i övre delen av landet men lite vitt ligger det på marken iallafall. Mysigt så här lagom till advent. Nu är jag ju förkyld så det är inte så mysigt. Har varit hemma från jobbet torsdag och fredag med huvudvärk, halsont, yrsel och snorig näsa. Blä... Mår inte bra idag heller men har iallafall varit iväg en sväng till Grand. Har storhandlat och var också inne på Cubus och snappade åt mig en stjärnprydd tröja. Fin!


Nu är jag helt fokuserad på webbsändningen av Lakers-HV matchen. Grämer mig otroligt mycket för att jag inte fick biljetter, verkar vara en fantastisk stämning i Vida. Speciellt eftersom Lakers leder med 2-0 inför tredje #woopwoop Otroligt snyggt självmål av Trygg måste jag säga ;) Kom igen nu grabbar, nu tar vi tre poäng!!

Dagens låt: Open - Regina Spektor


Dagens kläder:

* Tröja - BikBok
* Kjol - BikBok
* Skärp - secondhand
* Strumpbyxor - Åhléns
* Knästrumpor - H&M
* MC-boots - Din Sko

Inga kommentarer: