lördag, november 03, 2012

Tonight the streets are ours and we're writing and saying don't let them take control

Så var det helg igen och ännu en vecka har passerat. Föräldramötet i torsdagskväll blev jättelyckat måste jag säga. Föräldrarna tyckte mycket om vårt bildspel och fika och det var roligt för dem att träffa varandra och prata också. Det är ju inte alla som har setts innan. Igår hade en av mina kollegor semester så vi var bara två under dagen, barnantalet uppgick inte till mer än fyra dock (ett barn gick hem med kräksjukan....) så vi jobbade ju inte ihjäl oss direkt ;) Jag var själv med barnen efter klockan ett och vi hade jättemysigt då vi pärlade, målade och åt vårt mellanmål. Sen kunde jag sluta en timme tidigare och kunde därför även åka och träna mitt älskade danspass klockan fem! I vanliga fall hinner jag aldrig dit. 
Idag har syrran och jag varit och handlat som vanligt och även hunnit med en sväng in på nyöppnade Lager 157. Köpte faktiskt en ny halsduk där, en svart snood. Nu sitter jag här och väntar på maten (syrran ska göra pizza) och önskar att jag var i Vida istället. Lakers möter AIK kl åtta. Dags för en hemmavinst nu då, grabbar!! Tre poäng och vi klättrar ett steg till i tabellen. 

Dagens låt: Hurts Like Heaven - Coldplay

Dagens kläder:

* T-shirt - Lindex
* Jeans - H&M
* Halsband - Lindex
* MC-boots - Din Sko

Inga kommentarer: