onsdag, november 07, 2012

These days of dust which we have known, will blow away with this new sun

Hej vänner! Har ni en fin onsdag så här långt? Det måste jag säga att jag har, trots smått fotograferings-kaos på jobbet. Alla barn kom idag på förmiddagen för att ta gruppfoto och enskilda foton och det kan jag ju säga att det är inte det allra lättaste att få tolv småttingar att sitta still och posera! Ett barn hoppade konstant ner från bänken som hon skulle sitta på, ett annat ville inte ens sätta sig framför kameran, ett tredje trillade och slog sig så det kom miljoner tårar och ett fjärde höll på att välta stativet...och så vidare och så vidare... ja, ni vet... men det är ju så det är med små barn. Det blev riktigt bra kort till slut ändå, så fina småttingar vi har =) Ja, och så började ju dagen på bästa tänkbara sätt då det första jag gjorde när jag vaknade var att kolla resultatet i det amerikanska presidentvalet. Tack USA för att ni var så smarta och röstade på Barack Obama återigen! Det hade varit rena mardrömmen annars. 
Nu är jag hemma från jobbet och har eftermiddagen ledig. Tänker bara ta det lugnt och kolla Karjala Cup-hockeyn ikväll. Har lite smått abstinens nu när det är landslagsuppehåll i Elitserien men biljetterna till Lakers hemmamatch mot Modo på tisdag är bokade och så även mot Timrå den 24 november. Älskart!

Dagens låt: I Will Wait - Mumford & Sons

Dagens kläder:

* Skjorta - H&M
* Jeansleggings - Pieces, Vila

Inga kommentarer: