måndag, november 26, 2012

I never sent for love, I never had a heart to mend, because before the start began, I always saw the end

Ok, då var det måndag igen. Jag jobbar lite extra denna veckan; min kollega har semester måndag-tisdag-onsdag så jag har tagit hennes heltids-tider. Idag jobbade jag till exempel sju till halv fyra. Vi har bland annat börjat julpyssla nu och några av våra barn har gjort sina ljuslyktor med glitter på. De är enkla att göra och väldigt fina att ta hem nu lagom till advent. På tal om advent så var det julskyltning här i stan redan i helgen (brukar vara första advent annars). Henrik var hos mig men skulle åka hem på eftermiddagen så vi var nere på stan en sväng redan klockan ett. Inte så väldigt mycket julstämning då men vi slapp iallafall regnet som öste ner hela eftermiddagen sen! Hann också med en god lunch på Buffé & Café innan vi begav oss hemåt igen. Lördagen bjöd på hockey. Henrik var på sin första match i Vida Arena och det gick ju bra för Lakers vann med 3-0. Jippi! Möjligt att det blir ett hockeybesök imorgon också... om det finns biljetter så kanske.... =)

Dagens låt: Starring Role - Marina and The Diamonds

Dagens kläder:

* Vinröd cardigan - Gekås, Ullared
* T-shirt - Gekås, Ullared
* Jeans - Vero Moda Denim

Inga kommentarer: