söndag, november 18, 2012

I must have left a thousand times but every day begins the same, cause there's a small town in my mind

Söndag kväll igen. Helgerna går så fort... Igår var det min tur att ha vännerna på middag. Bjöd på pastagratäng med sallad och så marängtårta med glass till efterrätt. Skvallrade lite också samt vann ytterligare lite pengar på triss. Lutar åt en Europa-resa till våren, möjligtvis till Berlin? 
Idag har det blivit ett besök på nybyggda IKEA i Älmhult, de har tydligen världens största sortiment där numera. Men grejen som jag skulle ha var förstås slut... Affischen med fjärilarna, får se om jag kan få tag i den på annat sätt. Köpte iallafall en silvrig RIBBA-ram till den samt KNUBBIG-lampan i vitt. Passar bra i min nya hylla! Mycket folk var det såklart i varuhuset idag och man kände sig lite virrig bland allt det nya, men jag blev ju som vanligt väldigt sugen på att möblera om, det är alltid så när jag är på IKEA. Får se om det blir ett lägenhetsbyte till sommaren då kanske...?

Dagens låt: Small Town Moon - Regina Spektor

Dagens kläder:

* T-shirt - Lindex

* Kjol - H&M
* Halsband - Lindex
* Strumpbyxor - Lindex

* MC-boots - Din Sko

Inga kommentarer: