lördag, oktober 20, 2012

We have material minds and restless hands, longing hearts and lonely beds

Oj oj oj, vilken pärs... har precis kollat webbsändningen av Rögle-Lakers matchen och vi tog ju faktiskt hem två poäng efter att Norrena varit GRYM under straffläggningen! Och så gjorde de äntligen mål i powerplay, så himla skönt! Och Rasmussen är tillbaka! Nu vänder det, det känner jag på mig! Vi är iallafall någorlunda på G! Hallam-effekten eller? ;)  Hoppas de kan ge Linköping en riktig match på onsdag när jag ska till Vida =)
Annars har jag uträttat en del ärenden idag; lämnat tillbaka ett paket på Preem, varit på Apoteket och Systemet och storhandlat. Fick en pratstund med fina Jo som precis kommit hem från USA och så har jag ääääntligen skaffat mig en ny telefon. Valde mellan Iphone och Samsung och det blev en Samsung Galaxy SIII till slut. Har suttit och pillat lite med den nu och glömmer att äta! Men nu knorrar magen så det är väl bäst att jag fixar till maten. Trevlig lördagskväll på er!

Dagens låt: Lonely - The Middle East

Dagens kläder:

* Blus - H&M
* Skinnshorts - Lindex
* Vinröda strumpbyxor - Åhléns
* Guldigt armband - secondhand
* Väska - H&M
* Sneakers - Converse

Inga kommentarer: