fredag, oktober 12, 2012

Ullared!

Idag har det blivit en sväng till Ullared med familjen. Förra året åkte vi i november men nu passade vi alltså på tidigare - innan den värsta julruschen - och på en fredag dessutom. Så ja, hyfsat lugnt var det ändå även om det fortfarande var en hel del folk såklart. Jag håller på med en liten ommöblering av mitt rum - fick upp hyllan från Mio igår! - så det var mest saker till det som stod på shopping-listan. Hittade inte allt men kom iallafall hem med en ny grå matta och en vit lampa till taket. Resten får nog inhandlas på Ikea när vi kommer dit =) I övrigt kan jag inte säga att jag hittade så jättemycket. Det blev en röd tröja i farfars-modell, mössa och vantar, strumpor, underkläder, lite hygienartiklar och godis såklart. Ja och så en ny kabel till min dator för den andra har lagt av. Men  det får räcka för den här gången. Är verkligen nöjd med min matta och lampa måste jag säga! 




Dagens kläder:
                                                                  
* Tröja - La Redoute
* Linne - H&M
* Jeans - H&M
* Väska - secondhand
* Satinsneakers - H&M



Inga kommentarer: