måndag, oktober 01, 2012

Måndagsshopping!

Idag har det blivit ytterligare lite shopping för min del. Efter jobbet åkte syrran, jag och mamma en sväng till Norremark och Samarkand. Först och främst var vi på Mio där jag köpte en jättefin vit steghylla. En fb-kompis hade köpt samma i helgen och eftersom jag tittat på liknande på Village innan så blev jag såklart sugen. Denna var nästan 500 kr billigare! Så den blev det, har inte tagit hem den än dock... pappa ska hjälpa mig med det för vi har ju för liten bil! Vet inte riktigt var jag ska ställa den heller, men det blir förmodligen en liten ommöblering på mitt rum. 

bild från Mio.se


Efter det åkte vi upp till Chilli samt Skopunkten och Din Sko. Jag var på jakt efter stövlar eftersom mina svarta i stort sett har gett upp nu. De är trasiga och läcker in så dags för nya! Dock är jag så kräsen hurdan modell jag vill ha så det är inte det lättaste att hitta stövlar som passar mig. Idag hade jag tur dock, det blev ett par svarta med spännen. Lite lika mina gamla men inte helt. Nåja, kommer väl funka ett tag iallafall... Provade också fler kilklacks-sneakers. Blev lite sugen på dessa svarta från Skopunkten som komplement till mina dyringar men det blev inget köp idag iallafall....

Inga kommentarer: