måndag, oktober 08, 2012

Jönköpings-helg

Litet blogg-uppehåll i helgen. Jag har varit i Jönköping och besökt en kille där som jag träffade i somras. Vi var på hockey i Kinnarps. Första gången jag såg HV71 i deras hemma-arena! Tyvärr gick det inte så bra, de förlorade hemma för första gången denna säsongen.. hmppf... Lördagskvällen bestod sen av indisk mat och film. På söndagen var jag seg som sjutton. Har ju varit hängig hela veckan nästan och nu kom halsontet och huvudvärken =( Blev en lugn dag med sovmorgon, film, lax-lunch och gitarrlektioner ;) Sedan tog jag bussen hem vid halv sex-tiden. Däckade i soffan när jag kom hem och insåg att jag hade 38,7 C i feber.. ugh =( Men har haft en väldigt trevlig helg trots detta =) Nu är jag hemma från jobbet och fick skippa min frisörtid idag på eftermiddagen. Möjligt att jag kan boka om den till torsdag dock ifall jag är piggare då. Sen väntar Ullared på fredag och kalas för moster i Hultsfred på söndag så snälla sjukdom, försvinn!

Inga kommentarer: