lördag, oktober 27, 2012

I live my life inside a dream, only waking when I sleep

Hallå, jag är tillbaka online! Comhem sa ju att vi skulle behöva vänta på ett nytt modem men internet började faktiskt fungera igår, yay! Får nog byta ut modemet iallafall. Var ju tur att jag skaffade smartphone förra helgen dock för den har det surfats en del på i veckan när internet inte varit tillgängligt här hemma. Var också tillbaka i Telia-butiken idag för att få reda på hur jag ska göra med Spotify till mobilen. Ja och så har jag shoppat lite också.... Var inne på Lindex och hittade två gråa t-shirts - en med vinröda stenar i ringningen - samt ett neongult linne (som jag tänkt träna i) och ett silvrigt halsband. Finfint. Storhandlade idag också och nu håller jag på att laga mat. Blir potatisgratäng och honungsmarinerade revben idag. Mmm! Tänkte kolla på senaste avsnittet av Downton Abbey ikväll också men annars har jag inga planer. Nästa vecka blir dock fullsmockad. Måndag har vi studiedag hela dagen, tisdag ska vi på hockey, onsdag ska jag på middag hos en kompis, torsdag har vi föräldramöte på jobbet och fredag jobbar jag ju redan heldag. Phew, veckorna går fort nu...


Dagens låt: The State of Dreaming - Marina and The Diamonds

Dagens kläder:

* Kappa (ny!) - H&M
* Topp - H&M
* Jeanskjol - H&M
* Strumpbyxor - Lindex
* Guldig hårring - H&M

* MC-boots - Din Sko

Inga kommentarer: