onsdag, oktober 17, 2012

I just want it to be perfect, to believe in something worth the fight

Men hallå mitten på oktober, vart kom du ifrån? Jag är tillbaka på jobbet denna veckan efter att ha varit hemma sjuk i stort sett hela förra (förutom fredagen då jag ju vara ledig). Känns skönt att vara tillbaka måste jag säga. Idag har vi haft kalas för en liten tjej som fyllt två år i helgen och så har jag målat med barnen. Barnen gjorde handavtryck i rött, gult och orange på ett stort pappersark och när det är färdigt ska det bli ett höst-träd tänkte jag. Tack Pinterest för den idéen!
Annars är det full rulle, har inskolningssamtal imorgon, sen väntar medarbetarsamtal nästa vecka och så studiedag och föräldramöte veckan efter. Dessutom är det mycket möjligt att vi får en ny liten knatte att skola in i november. Innan vi vet ordet av kommer det att vara jul!


Dagens låt: Lies - Marina and The Diamonds

Dagens kläder:

* Topp - Gekås, Ullared
* Jeans - H&M

Inga kommentarer: