tisdag, september 18, 2012

Två blå

Idag har jag varit ledig då jag hade en tandläkartid mitt på dagen då jag skulle laga. Jag tycker verkligen inte om att gå till tandläkaren och har inte lagat så många gånger innan, så lite nervös var jag =S Men det gick bra, det kändes faktiskt inte alls. Så glad att ha det överstökat nu!
Efter tandis gick mamma och jag på stan en sväng. Inte för att köpa något speciellt, bara för att titta. Kom hem med två saker iallafall, två blå. Ett kakfat från Dimoda och en liten radio från Claes Ohlson. Nu kan jag slänga ut min gamla klumpiga radio med CD-spelare som inte ens fungerar. Finfint! Bjöd även mamma på fika på Askelyckan innan vi åkte hem igen. Varsin baguette blev det, min med räkor och avokadoröra. Så gott! Och ikväll blir det nog träning för första gången i höst. Dags att börja röra på sig!

Inga kommentarer: