lördag, september 01, 2012

Oh oh leave the darkness behind, Indian Summer

Men åh, idag känns det nästan som sommar igen! Ja, nästan sa jag... för september har det ju hunnit bli och det är alltså inte sommar längre =/ Och jag känner ändå inte för att njuta av solen så mycket då jag fortfarande hostar som en galning och dessutom har fått ont i ryggen (allt på en gång eller vadå?!) och känner mig allmänt ynklig. Men sis och jag har varit och handlat idag iallafall och jag har gått en sväng med hunden. Hon är rätt så ynklig hon också, gamlingen. Hon orkar inte gå så långt längre och speciellt inte när solen steker. Nu sitter jag här vid datorn och syrran tittar på Finnkampen. Trååk.... Tänkte göra tacogratäng sen och så blir det kanske ett par avsnitt Generation Kill ikväll? Hoppas ni har en trevlig lördag!

Dagens låt: Apex of the Sun - Fibes, Oh Fibes!

Dagens kläder:

* Skjorta - H&M
* Shorts med hög midja - Lindex
* Diverse silvriga armband - Gekås, Ullared
* Strumpbyxor - Lindex
* Väska - secondhand
* Sneakers - Converse

Inga kommentarer: