torsdag, september 20, 2012

And I would love it sometime if you would walk at my side, going I don't know where to sleep beneath the stars

Hej torsdag! Idag har jag jobbat åtta till ett och har fått det fina beskedet att jag nu fått fast tjänst! Så himla roligt =) När jag kommit hem på eftermiddagen så blev jag hämtade av min gamla barndomskompis Ida samt hennes nya lilla bebis. Vi åkte och hämtade hennes två äldre pojkar på förskolan och sedan åkte vi ut till deras hus. Det var längesen Ida och jag träffades så det var himla roligt och vi hade mycket att prata om. Barnen hade blivit stora också och de ville visa mig varenda leksak i deras hus ;) Jag hade med mig en liten present till bebis och i gengäld fick jag fika och en rundtur i huset som jag inte besökt innan. Sedan gick vi ut i trädgården och tittade när barnen körde motorcross/ fyrhjuling samt att vi gosade med hunden (en gigantisk rottweiler... så mysig!) och tittade till kaninerna som de hade. Nu får det verkligen inte dröja sådär länge igen innan vi träffas! Skärpning! 

Dagens låt: On The Road - Keane

Dagens kläder:

* Cardigan - H&M
* Linne - Gekås, Ullared
* Leggings - Pieces
*
Sneakers - Converse

Inga kommentarer: