torsdag, september 06, 2012

All I ever wanted was the world, I can't help that I need it all

Hej torsdag! Idag har det varit fullt upp. Först och främst har jag förstås jobbat, åtta till ett. Vi har plockat fram nya leksaksfrukter och grönsaker - sådana där i trä som man kan dela själv med 'kniv'. Barnen älskade dem och stod länge och lekte med dem i vårt lilla kök. Sedan har jag hunnit med att gå på veckans husmöte och vi har fått biobiljetter av chefen som tack för en god start på terminen. Najs! 
När jag slutade så var jag tvungen att skynda ner till stan för jag skulle vara hos tandläkaren och kolla upp min onda käke kl halv två. Hon rekommenderade iallafall avslappningsövningar för käken innan det blir tal om något sådant som bettskena. Skönt... hoppas det går över då. Passade på att få en ordentlig undersökning också och då hittade hon förstås ett hål... ajajaj....Så nu ska jag laga om två veckor =/
Efter tandis gick mamma, jag och syster på stan en sväng. Fastnade direkt för en svart väska med guldkedja på H&M. Sedan var jag på Lagerhaus och köpte fina skålar i deras Siri-serie. Ja, jag köpte fyra från början men som ni ser på bilden så är det bara tre kvar... lyckades slå sönder en när jag tanklöst släppte påsen på golvet i ett provrum.... ah men va fan, klumpiga jag?! Jaja, tröstade mig iallafall sen med en Rockslide-brownie med mjukglass på Milla's Café innan jag begav mig hemåt igen på cykeln. 
Nu tittar jag fotbollslandskamp och äter middag som syrran gjort. Imorgon är det fredag!


Dagens låt: Primadonna - Marina and The Diamonds



Dagens kläder:

* Topp - Gekås, Ullared
* Jeansleggings - Pieces, Vila
* Väska - Gekås, Ullared
* Sneakers - Converse

Inga kommentarer: