torsdag, augusti 30, 2012

Tiden går så fort, varje dag är likadan, man drömmer om att fly, att lyftas till ett högre plan

Jaha så har ännu en arbetsvecka snart gått. Och det känns fruktansvärt skönt måste jag säga, för jag är lite sliten om man säger så. Hostar och snorar fortfarande som bara den även om förkylningen har blivit en aaaning bättre. Och käken värker fortfarande den också, kan det kanske vara pga att jag spänner och biter ihop käken för hårt? Jobbigt är det iallafall. Och ja, dessutom är en av mina kollegor sjuk denna veckan så vi har bara varit två på avdelningen och således fått jobba övertid. Idag kom jag iallafall iväg klockan ett eftersom vi bara hade sex barn. Lite lugn i stormen alltså. Imorgon får det bli en sista kraftansträngning innan helgens vila... aah, ser fram emot det.... Innan imorgon ska jag dock bli bjuden på middag. Ska hem till Ems ikväll tillsammans med Jo och Lina. Ska bli spännande att se vad som bjuds! Och även om vi lyckas vinna något på trisslotterna som vi alla köpt. Håll tummarna!

Dagens låt: Ruta 1 - Kent

Dagens kläder:

* Skjorta - H&M
* Jeansleggings - H&M
* Sneakers - Converse

Inga kommentarer: