söndag, augusti 26, 2012

Got bubble wrap around my heart, waiting for my life to start, but everyday it never comes, permanently at square one

Hmm, ja en roligare helg kunde man ju haft. Jag har som sagt varit förkyld och mestadels legat hemma och hostat och snorat. Var hemma från jobbet i fredags men pallrade mig iväg till mamma och pappa på kvällen och fick lite middag. Igår gjorde jag absolut ingenting förutom att läsa, gå ut med hunden och kolla på Generation Kill. Hade hoppats på marknad hos moster i Hultsfred annars men nej det gick ju inte. Idag mår jag lite bättre iallafall fast är fortfarande täppt i näsan och har en hemskt jobbig hosta. Käken värker också och är lite svullen på ena sidan, kan det vara öroninflammation tro? Eller bara förkylningsvärk, får väl se om det går över. Har iallafall varit och handlat idag med pappa. Kylskåpet behövdes fyllas på och så var jag på Apoteket och bunkrade upp med hostmedicin och nässpray. Mamma fick stanna här hemma hos Ronia för idag har det minsann regnat och åskat rejält. Blä. Imorgon ska det bli jobb iallafall. 

Dagens låt: Living Dead - Marina and The Diamonds

Dagens kläder: 

* Jeansjacka - Vero Moda Denim
* T-shirt - Gina Tricot
* Manchesterkjol - H&M (ny!)
* Strumpbyxor - Lindex
* Väska - Pieces, Vero Moda
* Sneakers - Converse

Inga kommentarer: