måndag, juli 23, 2012

We’d fall asleep by the big blue sea, with open eyes so we could see, the way it shines for you and I, you know it'll shine until we fly

Idag var det dags att kolla in den årliga Rågårds-rean. Halva priset på allt i butiken och jag fick med mig en hel drös med kläder in i provrummet. Detta var vad jag kom ut med:  ett par marinblå byxor från Pieces (i samma modell som mina vinröda), en rosa klänning med vippig kjol från Sister's Point, ett kort spetslinne från Pieces och slutligen en randig sommarklänning från Vero Moda. Alltihop för 500 kr. Yay!


När vi väl kom hem från affären så tyckte syrran och jag att det var dags för ett bad så hon och jag åkte till Evedal för ett dopp. Kan inte säga att det var lika varmt i vattnet som vid Nabben för två veckor sen, men det var skönt efter ett tag och vi satt även en stund i solen och njöt. Äntligen har värmen kommit! Och då har vi planerat in Ullared imorgon... hmm, fantastisk tajming... men hoppas ändå kunna hinna med mer sol och bad i slutet på veckan. Kanske blir Öland?


Dagens låt: Shine - Benjamin Francis Leftwich

Inga kommentarer: