onsdag, juli 18, 2012

The sun bleeds in, hear the magpie sing for sorrow, it makes things better, maybe we'll get to spread our wings tomorrow, if luck will let us

Idag har jag hängt med föräldrarna till Kosta Outlet. Hade inget speciellt jag skulle titta efter, möjligtvis nya inneskor till jobbet, dock är det ju alltid kul att komma dit och se om man kan fynda. Tyckte dock inte det var så mycket roligt på klädsidan denna gången, inte så många trevliga märken som de brukar... provade en klänning från Fröken Söt, men nej.... Ja och så kikade jag förstås på alla de fina sakerna från sagaform men jag har ju redan glas och grejer så det blev inget där heller... hmm... Köpte iallafall en sak, ett halsband från Pearls for Girls för halva priset. Är inte alltid så jätteförtjust i deras smycken men detta var fint. Och ja, nu har jag precis kommit hem och har gått en sväng med hunden. Solen skiner men det är inte så vidare värst varmt... =/ Snälla snälla, kan det inte komma en riktig värmebölja innan sommaren är slut?!



Dagen låt: Sea Fog - Keane


Dagens kläder:

* Tröja - Active Wear, La Redoute

* Kjol - BikBok
* Väska - Gekås, Ullared
* Sneakers - Converse

Inga kommentarer: