måndag, juli 02, 2012

Måndagsshopping

Idag efter jobbet begav oss mamma, jag och syster upp till Grand Samarkand. Äntligen dags för lite shopping! Är så shoppingsugen nu, jag har inte hunnit att verkligen gå igenom alla affärerna på ett tag. Men idag var det alltså dags! Och vad händer då? Jo, jag hittar ingenting såklart... hann bli ganska så frustrerad innan vi klev in i sista affären - Lindex - och jag snubblade över två plagg; ett par slinkiga svarta finbyxor och en marinblå topp med svarta detaljer. Wee, perfekt! Slapp gå hem tomhänt...vad skönt ;) Boken har jag också hämtat ut idag, fick den som en sommarpresent från KPA. Hoppas den är bra, jag har inte läst Mari Jungstedt innan, men det var den som verkade bäst av de man fick välja på....


2 kommentarer:

Kvarp sa...

hehe den boken har jag med köpt =) hoppas den är bra bara haha

Frida sa...

eller hur? Har du läst nåt av henne innan?