lördag, juli 21, 2012

Lördagslista

Åh, men se, en lista! Hittad hos Linda K.


Vad har du på dig?
Svart cardigan, vinrött linne och mörkblå denimbirds

Hur mår du?

Bra, hungrig dock. Dags för middag.

Vad önskar du just nu?
En riktig värmebölja!

Vad har du ätit idag?
Proviva & fruktkusefralla till frukost, och så vaniljyoghurt och havrefras i e.m.

Vad ska du göra imorrn?
Loppisfynda på Östregård.

Och på måndag?
Vet inte än. Hoppas på bad om bra väder. Kanske Rågårds-rean?

Vem saknar du?

Ingen just nu.

Senaste köp?
Trisslott. Annars mathandling samt Toys 'R Us-presenter till syskonbarnen.

Vad skrattade du senast åt?
Förmodligen mamma ;)

Vad läser du just nu?
With the Old Breed av Eugene Sledge.

Senast sedda film?
Inglorious Basterds.

Vilken svordom använder du mest?

 fan

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej

Senast 3 inkomna sms?

De tre senaste var från syster som är på Öland.

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Verkligen, men jag kommer nog få mardrömmar om mitt jobb sen! (vi pratade om Johan Theorins 'Sankta Psyko' som handlar om förskolebarn som försvinner... huuu) Har ni fint väder?"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Engelska & Film typ. Grafisk Form eller vad sjutton det nu hette var kul också.

Vilken är din favoritfrukt?
Persika på sommaren, clementin på vintern.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ööööh... Anna Ternheim. 

Vad är du rädd för?
Att något ska hända min familj och mina vänner. 

En person du tycker är snygg?
Ryan Gosling.

Blir du lätt svartsjuk?

Nje, vet ej.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Callie Torres från Grey's Anatomy.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Syrran. 

Vilket språk hade du velat lära dig?

Jag hade velat lära mig franska igen för trots fyra år i sexan/högstadiet kan jag nu bara några få ord/fraser.

Vad för sorts killar faller du för?
Sportiga killar med humor.

Vart vill du åka just nu?
Vart som helst där det är soligt och varmt, helst L.A eller Hawaii.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Whoa, jag fyller ju snart år..... funderar på en smartphone.


Inga kommentarer: