torsdag, juli 26, 2012

If I am the river you are the ocean, got the radio on, got the wheels in motion

Åh, himmel vilken härlig dag vi har haft! Mamma, pappa, jag och syrran åkte till Ekerum på Öland för att äntligen få lite välbehövlig sol och bad i havet. Mycket folk var det men vi lyckades hitta en egen liten plätt i gräset och åh, vad det var skönt! 29 grader i luften och nästan ljummet i vattnet. Syrran och jag låg där som två sälar i vattnet och ville inte gå upp haha! Hade gladeligen kunnat stanna där hela kvällen. Dock var vi ju tvungna att åka hem till hunden så småningom. Har ändå bränt mig under de timmar som jag var där. Axlarna som vanligt. Att jag aldrig lär mig att smörja in dem ordentligt...


Dagens låt: Silenced by the Night - Keane



Dagens kläder:

* Spetstopp - Pieces, Rågårds
* Maxiklänning - H&M
* Solglasögon - Lindex
* Halsband - secondhand
* Armband - Gekås, Ullared
* Väska - Pieces, Vero Moda
* Guldfärgade sandaler - Lindex

Inga kommentarer: